آپدیت 4.00 نینتندو سوییچ امکان ضبط ویدیو از بازی را فعال می‌کند

توسط ۱ دیدگاه

نینتندو آپدیت جدید کنسول نینتندو سوییچ را منتشر کرده که مهم‌ترین ویژگی آن، فعال کردن امکان ضبط ویدیو از بازی‌ها است.

با اینکه روی کنترلر کنسول نینتندو سوییچ کلیدی برای ضبط محتوا تعبیه شده، اما این کلید تا به امروز تنها برای گرفتن اسکرین شات از بازی‌ها کاربرد داشت. البته نینتندو پیش از این هم وعده داده بود که قصد دارد در آینده امکان ضبط ویدیو گیم‌پلی بازی‌ها را هم در این کنسول فعال کند و حال با انتشار آپدیت 4.00 نینتندو سوییچ، این امکان فراهم شده است. البته این امکان هنوز هم آنطور که باید و شاید کامل به نظر نمی‌رسد؛ چرا که با نگه داشتن کلید کپچر روی کنترلر، تنها ۳۰ ثانیه قبلی از گیم‌پلی بازی شما ضبط می‌شود و سپس می‌توانید آن را در شبکه‌های مجازی مختلف به اشتراک بگذارید. با اینکه این ویژگی جالب است، اما هنوز هم کامل و بی‌نقص نیست.

همچنین فعلا تمام بازی‌ها از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند و تنها می‌توانید گیم‌پلی بازی‌های  The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Mario Kart 8 Deluxe، Arms و Splatoon 2 را ضبط کنید. البته نینتندو اعلام کرده که در آینده بازی‌های بیش‌تری از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

آپدیت 4.00 سوییچ همچنین امکان انتقال فایل‌های ذخیره و محتویات دیگر از یک نینتندو سوییچ به سوییچ دیگر را فعال می‌کند. برای استفاده از این ویژگی، باید هر دو کنسول به آپدیت جدید بروزرسانی شده باشند. همچنین باید در نظر داشته باشید که پس از تمام شدن فرایند انتقال محتویات از یک کنسول به کنسول دیگر، دیگر امکان دسترسی به آن‌ها روی کنسول مبدا وجود ندارد. 

موارد دیگری مثل تغییر ظاهر بخش News Feed و حذف کامل کانال‌هایی که آنفالو می‌شوند، یک سری آیکن‌های جدید و همچنین امکان پیش‌خرید بازی‌ها و دانلود دیتای آن‌ها پیش از انتشار، از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید سوییچ هستند. برای اطلاع از تغییرات ریز و کامل این آپدیت، می‌توانید به سایت منبع مراجعه کنید.

 

منبع: زوم جی

  • بدون نام پاسخ

    جااالب بود ممنون

    جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت :۲۲:۳۸:۵۵
  • نظر دهید

    برای درج نظر خود ابتدا باید وارد شوید و یا ثبت نام کنید.